سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجاره روزانه آپارتمان و منزل مبله در کیش از 120 هزار تومان

اجاره روزانه آپارتمان و منزل مبله در کیش از 120 هزار تومان

پیش فروش آپارتمان مسکونی کیشواحدهای تجاری این طبقه شامل لوازمی همچون پوشاک بچهگانه، لوازم و پوشاک ورزشی، لوازمالتحریر، مواد غذایی و غیره بوده و سایر واحدها، شامل رستورانهای سنتی و مدرن، کافه و فست فود، شهربازی مدرن، سالن بیلیارد، مینی بولینگ، بولینگ بزرگسالان، سالن ماساژ و سالن سینما 4 بعدی میباشد. رستوران این بازار دارای بهترین کیفیت غذایی است. لازم به ذکر است در میان جاهای دیدنی کیش، مرکز خرید مروارید نزدیک ترین مرکز خرید به این شهرک می باشد. بازار دیپلمات کیش، یک مرکز خرید پنج طبقه در جزیره کیش است که دو طبقه از آن شامل واحدهای تجاری، دو طبقه واحدهای اداری و یک طبقه مخصوص رستوران و کافیشاپ است. این بازار محلی برای گردش، خرید، شکمگردی و تعامل با بومیان جزیره کیش است. این مرکز خرید حدود 120 مغازه دارد که به فروش اقلامی همچون پوشاک، کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… از تفریح که بگذریم، خیلیها برای خرید به کیش سفر میکنند؛ کیش پاساژهای زیادی دارد که میتوانید در سفرتان به آنها سر بزنید و خرید کنید.

 

{قیمت آپارتمان کیش|خرید خانه کیش|پروژه های معتبر مسکونی کیش}

 

فروش آپارتمان کیشاین منزل همه امکاناتی که در عکس ها بود مثل تلویزیون، مبلمان و میز ناهرخوری رو به حیاط باصفا، تختخواب و سیستم سرمایشی داشت. مرکز خرید پادنا در کیش، یکی از بزرگترین بازارهای این جزیره زیبا به شمار میرود. آن طور که فعالان بازار مسکن کیش میگویند، در حال حاضر در بازار زمین و مسکن و سایر املاک کیش، از رکودی که هماکنون در بازار مسکن پایتخت و سایر شهرهای کشور وجود دارد، چندان خبری نیست و هرچند طی سالهای اخیر با شدت گرفتن ساختوساز در این جزیره، بر حجم و تعداد واحدهای مسکونی افزودهشده، اما خریدوفروش این واحدها کم نشده است.متراژ متوسط قطعات زمین مسکونی در جزیره کیش آنطور که فعالان بازار زمین در این جزیره میگویند بین 400 تا 450 مترمربع است که بهطور متوسط در هر قطعه از این زمینها، معادل هشت واحد مسکونی احداث میشود. جذابیت این پاساژ به درختهای نخل طبیعی سربهفلک کشیدهای است که از میان ساختمان خودشان را به سقف رساندهاند، فضای داخلی این پاساژ با گیاهان و درختچههای زینتی تزیین شده است. بازار پردیس 1 جزو قدیمیترین و معروفترین مراکز خرید کیش است که در سال 1371 با کمک معمارهای فرانسوی به صورت یک مجتمع دو طبقه طراحی و ساخته شد.

اشاره کرد. اگر ساختمان این مرکز خرید را از بیرون ببینید، قطعا مجذوب طراحی و نورپردازی جذاب آن خواهید شد و نمیتوانید بیتفاوت از کنار آن عبور کنید. مناطق مسکونی کیش به صورت سنتی به دو منطقه شهرک صدف کیش و شهرک میرمهنا کیش ( شهرک سفین ) تقسیم شده است که با افزایش حجم ساخت و سازها و توسعه فضای شهری کیش هر کدام از این مناطق فاز بندی شده و تنوع زیادی را در حوزه ساخت و ساز آپارتمان در کیش فراهم نموده است . با توجه به اینکه جزیره کیش، منطقه آزاد تجاری بوده و قیمت اجناس به دلیل معافیت گمرکی، کمی پایینتر است. کیش، بلوار دریا، جنب بازار زیتون، ورودی اسکله تفریحی. بازار دیپلمات کیش، بازار پرطرفداری است که به خاطر سطح قیمت مناسب و تنوع محصولاتش همیشه شلوغ است. بازار پردیس کیش دارای دو شعبه یک و دو است که در این مقاله آنها را به شما معرفی میکنم.

در این بین قیمت های پیشنهادی در نوع خود جالب و دیدنی است خاک جزیره متری 60 تا 80 میلیون تحویل 4 سال بعد! هزینه اقامت نیز نسبت به هتل های ارزان تا هتل های لوکس هر شب از 160 هزار تومان تا 2 میلیون تومان متغیر است. به طور کلی بهتر است بدانید این مرکز خرید یکی از مراکز خرید لوکس کیش است که قیمت اجناس آن نسبت به سایر مراکز خرید کیش گرانتر است. این بازار یکی از مراکز خرید کیش است که در میان مسافران و گرشگران به عنوان محلی برای خرید با سطح قیمت مناسب شناخته شده است. بازار پارس خلیج با 150 غرفه تجاری در مساحتی نزدیک به 12000 مترمربع به عرضه محصولات و اجناس مختلفی همچون پوشاک، لوازم خانگی، تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، خدمات مسافرتی، اسباب بازی و… بهطور مثال یخچال، اجاق گاز، کابینت، مایکروویو، چاییساز، لوازم آشپزی و وسائل مورد نیاز برای پختوپز از جمله امکانات موجود است. معماری و شکل ظاهری بازار زیتون کیش به گونهای است که به عنوان یکی از نشانههای شهری شناخته میشود و به راحتی برای گردشگران قابل شناسایی است. بازار پانیذ کیش یکی از معروفترین مراکز خرید کیش است که ساخت آن به سال 1377 برمیگردد.

{قیمت آپارتمان در کیش|سرمایه گذاری ملک در کیش|قیمت اپارتمان در کیش}

منبع: پیش خرید واحد60متری در کیش