سفارش تبلیغ
صبا ویژن

صفر تا صد پیش فروش خانه + آپارتمان در کیش - املاک گلستان کیش

صفر تا صد پیش فروش خانه + آپارتمان در کیش - املاک گلستان کیش

سرمایه گذاری ملک در کیش این بازار محلی برای گردش، خرید، شکمگردی و تعامل با بومیان جزیره کیش است. لذا جمعیت گردشگری با این ترکیب تحصیلی از یکسو از قابلیتهای ویژه ای برای هماهنگی و تعامل بار شرایط ویژه فرهنگی اجتماعی جزیره کیش برخودار است و میتواند به عنوان بستری مناسب برای پیشبرد برنامه های ویژه فرهنگی اجتماعی در جزیره کیش مورد توجه قرار گیرد . از جمله دانشگاههای این منطقه میتوان دانشگاه بینالمللی هرمزگان، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد قشم، دانشگاه بینالمللی شهید بهشتی، دانشگاه صنعت آب و برق، مرکز بینالمللی رشد قشم و مؤسس آموزش عالی قشم که با همکاری دانشگاه کارلتون کانادا مشغول به فعالیت است نام برد. فضای سبز زیبای روبروی مرکز خرید آرامش را به شما هدیه میدهد و 40 مغازه در آن فعالیت میکنند انواع لوازم خانگی و برقی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب از برترین برندهای جهانی به شما عرضه میکنند. همچنین بین دول متخاصم ممکن است قرار محلی داده شود که زخمداران و بیماران یک ناحیه محاصره شده تخلیه یا مبادله شوند و مأمورین بهدارییا مذهبی و لوازم بهداری به مقصد آن ناحیه عبور داده شوند.

{پیش فروش خانه کیش|پیش فروش در کیش|خرید خانه نوساز در کیش}

سرمایه گذاری ملک در کیش وی با اشاره به اینکه مصالح ساختمانی و لوازم ساختمان افزایش قیمت زیادی داشته است، گفت: وقتی سازنده ملک که ساخت یک ساختمانی را آغاز کرده، متوجه میشود که در طی یک ماه 20 درصد قیمت مصالح ساختمانی افزایش پیدا کرده، او هم مجبور است قیمتها را افزایش بدهد. موارد فوق از طریق بررسی مدارک و اسناد زمین و قراردادهای مابین مالک و سازنده تعیین میگردد. وی ادامه داد: در بحث گرانی زمین و ملک فقط یک بخش و یا یک نهاد مقصر نیست و نمیتوانیم بگوییم مثلا املاکیها مقصر هستند و یا سازمان منطقه آزاد کیش مقصر است بلکه هرکدام به نوعی در این روند گرانی نقش دارند مثلا پیش از این سازمان منطقه آزاد کیش ، زمینها را به سازندگانی که توانایی ساخت ملک را با قیمت ارزانتر را داشتند واگذار میکرد اما این روزها سازمان، زمینی را که میخواهد واگذار کند، در قالب مزایده و به بالاترین قیمت واگذار میکند که همین مسئله به صورت طبیعی نرخ زمین را افزایش میدهد. با توجه به اینکه در زمان عقد قرارداد آپارتمان آماده تحویل نیست لذا ذکر جزئیات اعم از مصالح بکار رفته و تجهیزات مربوطه در قرارداد الزامی است. موعد تحویل آپارتمان در قرارداد بطور دقیق ذکر میگردد.

{نحوه پیش خرید آپارتمان|قیمت خانه در جزیره کیش|فروش آپارتمان در کیش}

بطور عکس نیز در صورت تاخیر خریدار در پرداخت اقساط خود طبق موعد مقرر، فروشنده میتواند زمان تحویل آپارتمان را به تعویق انداخته و یا در صورت تاخیر غیر موجه و بیش از حد معمول قرارداد را فسخ نماید. بهترین نحوه زمانبندی پرداخت اقساط تعیین زمان معین بر اساس میزان پیشرفت کار پروژه است بطوریکه با رسیدن به هر مرحله از پروژه که زمان آن نیز در قرارداد مشخص گردیده، خریدار ملزم به پرداخت اقساط خود است. نحوه تسویه حساب، پرداخت اقساط بصورت نقد و یا چک، زمان پرداخت و موعد تحویل در قرارداد ذکر میگردد. در قانون پیشفروش آپارتمان به صراحت نسبت به تعهد پیشفروشنده در ساخت و تکمیل واحد مسکونی مورد نظر طبق مشخصات و مندرجات موجود در قرارداد و تحویل به موقع آپارتمان به خریدار اشاره شده است. علیرضا معقول، مدیر املاک بزرگ کیش و کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت بازار مسکن در کیش اظهار داشت: بازار مسکن در حدود یک ماه قبل از انتخابات جو آرامی داشت ولی این روزها افت کرده است و بسیار معاملات کم شده ولی متاسفانه قیمتها کاهش پیدا نکرده است همچنین قیمتهای خرید، فروش، رهن و اجاره نسبت به سال گذشته حدود 80 درصد افزایش پیدا کرده است.

نکته مهم دیگر این است که قولنامه و یا قرارداد غیر رسمی که در دفاتر مشاور املاک تنظیم گردد به تنهایی اعتبار لازم را نداشته و پیش فروشنده موظف به تنظیم قرارداد رسمی هنگام عقد قرارداد در دفاتر رسمی و سپس انتقال سند رسمی بعد از اتمام پروژه است. با توجه به اینکه هنگام پیش خرید آپارتمان، ملک مورد معامله آماده نبوده و تنها براساس تعهدات و مفاد مندرج در قرارداد اقدام به پیشفروش میگردد، از اینرو توجه به نکات حقوقی در مفاد قرارداد و در نظر گرفتن تضمین لازم جهت اجرای تعهدات و رعایت حقوق طرفین بسیار حائز اهیمت است. امروزه جذابیت کیش به سطحی فراتر از تنها یک قطب گردشگری رسیده و بسیاری از مسافران این جزیره، پس از سفرهای متعدد، تصمیم به زندگی در این شهر گرفتهاند و لذا بازار مسکن در این جزیره بسیار فعال و پر رونق است. معمولا این زمان گاها 2 برابر زمان تخمین زده میباشد . در قرارداد پیشفروش آپارتمان معمولا بخشی از پرداخت به زمان تنظیم سند رسمی نهایی در دفترخانه موکول میگردد. معمولا ویلاها هم مثل هتلها ساعت 14 تحویل داده میشوند و ساعت 12 تحویل گرفته میشوند. هتل هایی که خود دنیایی از جاذبه و زیبایی را در خود جای داده اند. 

منبع: پروژه های معتبر مسکونی کیش